Aktualno 

U Zagrebačkoj ulici otvorena Tokić poslovnica, najveći prodajni lanac autodijelova u Hrvatskoj

Povodom otvorenja nove Tokić poslovnice u Koprivnici upriličena je svečana proslava na kojoj su se okupili ključni kupci, partneri i prijatelji tvrtke.

Ispred tvrtke Tokić prisutne su pozdravili Ivan Gadže, predsjednik uprave i vlasnici tvrtke Ilija i Stojan Tokić.

Budući da tvrtka Tokić pruža podršku i lokalnoj zajednici, prilikom svečanog otvorenja poslovnice uručena je donacija Obrtničkoj školi Koprivnica koju je primio ravnatelj Zlatko Martić. Osim Obrtničkoj školi, Tokić je pružio podršku i Udruzi za terapijsko jahanje Osmijeh ispred koje su donaciju primile predsjednica Valentina Kavur i tajnica Petra Čolig.

 

Poslovnica od 400 metara kvadratnih i skladišnog prostora preko 1000 metara kvadratnih raspolaže artiklima iz osobnog, moto i gospodarskog programa. Na usluzi kupcima je pet prodajnih savjetnika te dostavno vozilo koje serviserima dostavlja robu na dnevnoj bazi.

Radno vrijeme poslovnice je radnim danom od 8 do 20 sati te subotom od 8 do 15 sati.

Više informacija saznajte na telefon 048/629 990, na e-mail: P029@tokic.hrhttps://www.tokic.hr/poslovnica/koprivnica/ ili ih posjetite na adresi Zagrebačka ulica 82, Koprivnica.

Tokić d.o.o. ovlašteni je uvoznik i distributer preko 230 najpoznatijih svjetskih proizvođača dijelova za sve vrste osobnih i lakih teretnih automobila. U ponudi također ima moto (dijelove za skutere i motocikle) i gospodarski program (dijelove za kamione i autobuse) te tako zajedno s franšiznim partnerima čini najveći prodajni lanac autodijelova u Hrvatskoj.

Kroz više od 100 poslovnica diljem Hrvatske nudi više od 200 tisuća različitih artikala: karoserije, motora, kvačila i transmisije, upravljanja i ovjesa, sustava kočenja, ispušnog sustava, autoelektrike i elektronike, maziva i specijalnih tekućina, autokozmetike i autozaštite, alata te dodatne i obvezne opreme.

Svi dobavljači Tokića zadovoljavaju najviše međunarodne standarde kvalitete i sigurnosti (ISO 9000, ISO 14000, ISO/TS/16949 i sl.), a većina njih proizvodi za prvu ugradnju.

Kako bi poboljšali uslugu prema kupcima prošle godine uveli su i samoposlužni koncept u poslovnicama gdje kupac čekajući red može samostalno odabrati određene artikle (kozmetika, alati, ulja i aditivi, presvlake, žarulje, tekućine, gadgeti i sl.).

Related posts