Aktualno 

Bruketa: Uz mogućnosti koje pruža digitalna tehnologija, nitko ne bi trebao tražiti opravdanje za vlastiti neuspjeh

Davor Bruketa jedan je od najboljih hrvatskih dizajnera i vodećih stručnjaka za marketinšku komunikaciju čije jedinstvene, kreativne zamisli u stvaranju  vizualnih identiteta brendova svakodnevno plijene pažnju ne samo klijenata i potrošača, već i svjetskih autoriteta s područja dizajna i komunikacije. Još za vrijeme studiranja na Studiju dizajna pri zagrebačkom Arhitektonskom fakultetu, zajedno s kolegom dizajnerom Nikolom Žinićem pokrenuo je agenciju Bruketa & Žinić koja je ubrzo postala sinonim za vrhunski dizajn i najkreativnije reklame u Hrvatskoj. Krenuli su iz garaže s dva računala,  a na kraju su zbog znanja i ogromnog truda  završili u zvjezdanoj orbiti u koju ih je prije točno deset godina lansirao projekt godišnjeg financijskog izvješća za grupu Podravka.

Estetski nezanimljivo i dosadno izvješće dizajnerskom su intervencijom pretvorili u do tada neviđen i funkcionalan „state of the art“ medijski produkt koji je završio na naslovnicama i portalima svih relevantnih svjetskih medija, a ostalo je povijest o uspjehu najučinkovitije neovisne reklamne agencije na svijetu.

Bruketu smo „priveli“ na razgovor nakon što je studentima Sveučilišta Sjever održao inspirativno predavanje te ga upitali koliko se danas koncept oglašavanja promijenio u odnosu na vrijeme prije dvadeset godina.

-Paradigma se skroz promijenila, klasično oglašavanje kakvo gledamo u televizijskom programu isprekidanom reklamama  je zastarjelo jer sadržaj danas gledamo nelinearno i u vrijeme kad mi to želimo, dakle sve manje nam se može nešto „prisilno“ prezentirati. Vjerujem u oglašavanje koje vas pronalazi kad vama odgovara, koje želite podijeliti s prijateljima na internetu i koje će vas potaknuti na akciju. Novi oblici oglašavanja pronalaze zajednički interes potrošača i brenda , a sadržaj mora biti izrazito zanimljiv ili mora biti serviran u pravo vrijeme i na pravom mjestu čime poprima oblik informacije koja je postala pomoć i više nije klasično oglašavanje – pojasnio nam je Bruketa.

Više čitajte u tiskanom izdanju…

Related posts